Battery sponser “Gullhjelmen” i EHL
Publisert: 2024-03-04
Energidrikken vil gjennom sluttspillet sponse den prestisjetunge “Gullhjelmen”. Dette er en heder som bæres av lagets fremste poengplukker, og som vil være synlig merket med Batterys ikoniske plusstegn-logo.

Brand Manager hos Ringnes, Marthe Fjeld, er svært forventningsfull til samarbeidet: – Det er en glede for oss å gå inn i et partnerskap med Elitehockeyligaen. “Gullhjelmen” har en perfekt kobling med Battery, og vi ser frem til å bidra til entusiasmen dette bringer til alle som følger med på ishockey. – Ny dimensjon av energi “Gullhjelmen” gir ekstra spenning og engasjement for både spillere og publikum. Den blir godt synlig på LED-kubene i hallene, og får en fremtredende plass i TV 2 sine sendinger. Elitehockeyligaens daglige leder, Cato Cocozza, og kommersiell leder, Thomas Hallem Kristiansen, er også begeistret for samarbeidet: – Vi er glade for å ha Battery med på laget som en støttespiller for “Gullhjelmen”. Dette partnerskapet bringer ny energi til ligaen, og vi ser frem til å være sammen på denne reisen. – En perfekt match Det var Christoffer Smedås, Nicklas Regin og Joakim Rugdal i mediebyrået iProspect (Dentsu) som sammen med Marthe Fjeld i Ringnes tok initiativ til “Gullhjelmen”. Dette partnerskapet forener ishockey med en merkevare som passer perfekt sammen med konseptet Gullhjelmen, sier Smedås, og legger til:

  • Samarbeidet forventes å skape betydelig verdi for begge parter, og vil bidra til å øke synligheten og appellen for både Battery og Elitehockeyligaen – som jo er en av Norges mest populære og publikumsvennlige idretter.

Kontaktperson: • Cato Cocozza, daglig leder Elitehockey A/S | 99010624 | [email protected]

cato cocozza